چهارشنبه، فروردین ۲۵، ۱۳۸۹
ایمان صدیقی دانشجوی دانشگاه نوشیروانی بابل راهی بهداری زندان شد


صبح سه شنبه 24 فروردین، ایمان صدیقی دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل راهی بهداری زندان متی کلای بابل شد. یکی از مسئولین زندان متی کلا ی بابل که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد که ایمان صدیقی به علت خونریزی شدید معده راهی بهداری زندان متی کلا شد.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی از بابل، این مقام مربوطه در این رابطه گفت: پزشک زندان پس از معاینه اولیه ایمان صدیقی به مسئولین زندان تاکید کرد که باید هر چه سریعتر او را به یک بیمارستان مجهز انتقال دهند. این مقام مسئول همچنین افزود: در روزهای گذشته اداره اطلاعات شهرستان بابل به مدت چندین ساعت در روز ایمان صدیقی را تحت بازجوئی قرار می دهند و وی در اثر فشارهای بازجویان حال وخیمی دارد و همچنین اداره اطلاعات مسئولین زندان متی کلا را تحت فشار قرار می دهد که از انتقال وی به بیمارستان جلوگیری شود.لازم به ذکر است ایمان صدیقی تا کنون از بیماری آلرژی رنج می برد و مسئولین زندان متی کلا هیچ توجهی به وضع وی و دیگر دانشجویان زندان ازجمله محمد اسماعیل زاده و محسن برزگرنداشتند.

بر این اساس ، روز دوشنبه جمعی از فعالین سیاسی و ادبی به همراه جمعی از وبلاگ نویسان استان مازندران به دیدار محمد اسماعیل زاده دانشجوی دانشگاه پیام نور بابل و مسئول وبلاگ بوتیمار رفتند. در این دیدار محمد اسماعیل زاده به تشریح آخرین وضعیت خود درزندان متی کلا پرداخت و از مدت زمان کم 4 روزه مرخصی اش و از اینکه می باید صبح پنج شنبه خود را به زندان متی کلا معرفی کند ابراز گلایه کرد.

در این دیدار فعالین سیاسی و ادبی استان مازندران ابراز امیدواری کردند که با تمدید مدت زمان مرخصی اش وی موفق شود به دیدار همسرش که جهت تولد فرزندشان در بیمارستان کرج بستری است برود و در زمان تولد فرزندشان در کنار خانواده خود باشد.همچنین در این دیدار فعالین شمال کشور ضمن تجلیل از شخصیت سیاسی و ادبی محمد اسماعیل زاده از تلاش های 7 ساله اودرعرصه وبلاگ نویسی تقدیر به عمل آوردند و برای آزادی وی و اساتید و دانشجویان بابل ابراز امیدواری کردند.

گفتنی است ایمان صدیقی به همراه محسن برزگر دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به همراه محمد اسماعیل زاده در حوادث پس از انتخابات به مدت یک ماه در زندان اداره اطلاعات شهرستان ساری و بابل بازداشت بودند وهم اکنون دوران محکومیت خود که شامل"10 ماه حبس و 1 سال محرومیت از تحصیل برای (محسن برزگر و ایمان صدیقی) و 93 روز حبس 10 ماه حبس تعزیری به مدت 5 سال تعلیق 1 سال محرومیت از تحصیل برای (محمد اسماعیل زاده) "است را سپری می کنند.

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

تهران ۲۴ فروردین ۱۳۸۸

برچسب‌ها: