جمعه، اسفند ۱۶، ۱۳۸۷
ادامه بازداشت نماینده سابق مجلس
ش: 20-87
از زندان اوین خبر میرسد علی نظری نماینده مجلس ششم جمهوری اسلامی بنا به دلایل نامعلوم پس از گذشت ماه ها همچنان در بازداشتگاه 209 به سر می برد.

خانواده نظری میگویند که مسئولین در پاسخ به علت بازداشت این نماینده منتقد دولت احمدی نژاد بدون ذکر علت بازداشت از ادامه بازداشت وی خبر داده اند .خانواده نظری با اعلام این خبر اضافه کرده اند پس از گذشت مدت ها از بازداشت وی هیچ تفهیم اتهامی صورت نگرفته و نظری بلاتکلیف در بازداشتگاه به سر می برد.یکی از دوستان نزدیک نظری در اراک نیز با تایید خبر بازداشت وی اعلام کرد اطلاعاتی در دست دارد که نشان میدهد نظری تحت فشار های روحی و جسمی قرار دارد و وی تنها به بازجویی های طولانی مدت و بی خوابی دادن به این زندانی اشاره کرد.

به نظر می رسد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و حضور دوباره محمد خاتمی رئیس جمهوری سابق در کارزار این انتخابات نمایشی دور جدیدی از تسویه حساب ها با طرفداران وی آغاز شده است و دولت احمدی نژاد از هر حربه ای برای تخریب خاتمی و ماندن بر مسند قدرت استفاده میکند.

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی با تاکید دوباره بر اساسنامه خود و عدم انجام فعالیت هایی سیاسی از تمامی مردم ایران به خصوص دانشجویان و نهاد های دانشجویی می خواهد نمایش انتخابات و طرف های درگیر در این جریان را تحریم و وارد بازی قدرت نشوند.
همچنین بار دیگر با ابراز تاسف عمیق از بازداشت دانشجویان در تهران و شیراز حمایت خود را از دانشجویان زندانی اعلام و به مسئولین وزارات اطلاعات توصیه میکنیم دست از این بازی عاقبت دار برداشته و دانشجویان بازداشت شده را آزاد کنند.

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

تهران 16اسفند87