یکشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۸
ادامه فشارها و دستگیری های گسترده دانشجویان در بابل
کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی - پس از صدور احکام دانشجویان دانشگاه های  شمال کشور و اجرای احکام دانشجویان  دانشگاه صنعتی نوشیروانی و  پیام نور بابل (محسن برزگر و ایمان  صدیقی به 10 ماه حبس و یک سال محرومیت از تحصیل در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و محمد اسماعیل زاده که به 3 ماه حبس محکوم شدند ) اداره طلاعات شهرستان بابل اقدام به بازداشت محمد رضا ملکی و محمد  معصومیان از فعالین دانشجوئی شهرستان بابل کردند.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی از بابل، اداره اطلاعات شهرستان بابل این دو دانشجو را احضار و پس از مراجعه این دو به اداره اطلاعات اقدام به بازداشت آنها کردند.تا کنون علت بازداشت و همچنین از مکان نگهداری آنها اطلاعاتی در دست نیست .

لازم به ذکر  است از وضعیت و اتهام علیرضا فلاحتی مسئول ستاد 88 شهرستان بابل و عضو شاخه ی جوانان جبهه ی مشارکت استان مازندران که قریب به یک ماه  از بازداشت او می گذرد نیز  خبری در دست نمی باشد.

همچنین هفته گذشته، علی سپندار، بهزاد پروین، امین استادی و میلاد گاراژیان اعضای شورای مرکزی و عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند برای دومین بار پس از انتخابات بازداشت و به بازداشتگاه نامعلومی در شهر بیرجند منتقل شدند. 


کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

برچسب‌ها: