جمعه، تیر ۰۲، ۱۳۸۵
حمايت از گردهمايي فعالان سياسي ،‌دانشجويي در اعتراض به تداوم بازداشت مهندس موسوی
جمعه ۰۲ تير ۱۳۸۵
شماره ۲۰۹
شوراي مركزي سازمان ادوار تحكيم در اعتراض به تداوم حبس غيرقانوني مهندس موسوي خوئيني برنامه اي را در روز شنبه 3 تير ساعت 5 عصر در محل دفتر سازمان دانش آموختگان ايران با حضور فعالان و نيروهاي سياسي، ملي، روشنفكري ،‌دانشجويي ، مطبوعاتي و فعالان جنبش هاي زنان ، كارگران و احزاب تحول طلب برگزار مي كند .
مهندس موسوی روز ۲۲ خرداد در جریان تجمع مسالمت آمیز و مدنی زنان در میدان هفت تیر به همراه تعدادی دیکر دستگیر شده اما با گذشت ۱۰ روز همچنان در بازداشتگاه ۲۰۹ وزارت اطلاعات به سر می برد. به گفته سخنگوی سازمان ادوار تحکیم، در اين برنامه اعتراضي نمايندگان احزاب و جريان‌هاي تحول طلب پيرامون نقض حقوق بشر و نفي خشونت و محكوميت تداوم بازداشت مهندس علی اکبر موسوي خوئيني اعلام موضع خواهند نمود.
کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی به عنوان یک نهاد مدافع حقوق زندانیان سیاسی و دانشجویان ضمن اعلام حمایت از این گردهمایی و دعوت از دیگر فعالان حقوق بشری برای حضور، نماینده ای را برای شرکت در گردهمایی معرفی خواهد کرد.
تهران، پنج شنبه اول تیرماه ۱۳۸۵
شورای مرکزی کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی
نشاني دفتر سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي : تهران ، خیابان خواجه نصیر ،بعد از سه راه طالقانی، نرسیده به میدان عشرت آباد ، جنب بانک ملی ایران-پ201-طبقه سوم غربی