یکشنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۴
آخرین اخبار از زندانیان سیاسی
کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی
شماره 165-2006
تاریخ 11/10/1384
مصطفی جوکار زندانی سیاسی و روزنامه نگار برای پنجمین بار در زندان دچار حمله ی قلبی شده و به بیمارستان انتقال یافت.گفتنی است با وجود توصیه پزشکی قانونی مبنی بر لزوم مداوای وی در خارج از زندان مسئولین از دادن مرخصی به وی خودداری میکنند. مصطفی جوکار پیش از این دو بار در بند209 و دو بار در بند 350 دچار حمله ی قلبی شده بود.
همچنین خالد حردانی، زندانی محکوم به اعدام که چندی پیش برای مداوای خود به بیمارستان طالقانی منتقل شده بود، پس از گذشت یک هفته همچنان دربیمارستان به سر میبرد.
همچنین بر اساس اخبار دریافتی از زندان اوین پس ازانتقال بازداشت شدگان اعتصاب روز شنبه ی کارکنان شرکت واحد به بند 209 زندان اوین، تعدادی از زندانیانی که پیش از این در این بند به سر میبردند به علت کمبود جا، به بند 350 منتقل شدند.
حمیدرضا محمدی و محسن باپیری( عضو گروه تندر، فرود فولادوند) که هرکدام چندین ماه در سلول انفرادی به سر بردند به همراه میرزا قلی سلطانی سه زندانی هستند که دیروز به بند 350 منتقل شدند.
اخبار رسیده از زندان همچنین حاکی از ادامه ی اعتصاب کارگران می باشد. به گفته ی تعدادی از زندانیان که در بخش خدمات زندان مشغول به کارند تمامی غذاهای فرستاده شده به بند209، به آشپزخانه بازگردادنده میشود
کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی
komitedefa@yahoo.com